till mitt hjärta!

Hej älskling! I skrivande stund sitter jag hemma hos mamma och du är i lindesberg. Det var inte många timmar sedan som vi skiljdes åt men ändå så saknar jag dig jättemycket. Du är det bästa som hänt mig och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig i mitt liv. Varje stund med dig är värdefull och jag har så otroligt roligt tillsammans med dig. Varje gång jag ser på dig slår mitt hjärta ett dubbelt slag.

Jag trodde aldrig att jag skulle få chansen att kalla dig för min. Men det fick jag, och tack vare det är jag den gladaste människan på jorden. Du förgyller mina dagar med kärlek och lycka. Idag har vi varit tillsammans i ett halvår och 6 dagar, och de är de bästa dagarna i mitt liv. Jag hoppas från djupet av mitt hjärtat att det vi har varar ännu längre. Du har allt som jag vill att en person ska ha, och du besitter en underbar personlighet. Jag älskar ditt sätt att dansa fast jag säger att jag hatar det, jag älskar när du ska försöka få mig glad när jag är sur, jag älskar att vakna upp bredvid dig, jag älskar när du säger att jag är det bästa som hänt dig, jag älskar när du pussar mig på pannan. Jag älskar alla de saker som du bara gör för mig. Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Jag är bara din, och mitt hjärta tillhör bara dig. Du får mig att förstå innebörden av vad kärlek är.

Tack älskling för att du står ut med mig, och om det är något så vet du att jag finns för dig. Alltid! Jag älskar dig.


10/12 2010 ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-17 @ 17:05:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0