Söder

Nu är jag hemma i Södertälje! Älskling är kvar i Lindesberg men förhoppningsvis kommer han hit också snart. Imorgon är det jobb som gäller, bror min fixade ett sommarjobb till mig på hans jobb. Sälja jordgubbar!! Haha. Det blir nog bra tror jag.

Älskling har börjat tillfriskna. Han har varit sjuk i några dagar men äntligen börjar han bli bra igen. Han hade ont i halsen, feber och massa annat. Och nu har jag börjat få ont i halsen jag också. Hoppas bara att jag inte blir lika dålig som han var. Man orkar ju inte vara sjuk på sommaren!

puss / sabrina


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kika in och kolla om du var den som hade turen med dig och vann ett smycke !:D



kram på dig sötnos !<3

2011-06-16 @ 21:20:04
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0