Time to loose some weight

Sitter i skrivande stund inne i N-husets datasal på skolan och har Naturkunskap. Det är meningen att vi ska hålla på och jobba med ett arbete som vi håller på med, men eftersom att jag är klar så sitter jag inne och glor på facebook och skriver lite här. Morgonen började med morgonträning. Det blev runt 16 längder, sedan var det dags för simtävling för de som ville. Jag var dock inte med. Efter det vart det bada bubbelpool en stund, sen duschen. Sedan var det frukost. Jag fick äta en äggvita och dricka lite te, en riktig lyxfrukost! Eller? Det är ju invägning imorgonkväll inför SM på söndag, så just nu pågår bantning.. bläää. Jag orkar inte mer. Hatar den jävla bantningen alltså. Börjar bli lite orolig att jag inte kommer klara invägningen denna gång.

Längtar dock som en tok till söndagmorgon då det är hotellfrukost!! Godaste frukosten må jag nog säga, hehe. Sedan efter tävlingen är det bara att börja banta igen, då det är tävling i Estland nästa vecka.

Imorgon klockan tio bär det av till Norrköping. Blir att kila till arenan lite tidigare för att påbörja min bastning. Vi är väl framme i Nkpg runt ett någon gång. När vi kommer fram blir det titta på lite matcher sedan basta lite till. Wihuuu

Jag älskar judo, men ibland undrar jag vad fan det är för sport! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0