The last song

Så var det dags för min årliga uppdatering, haha. Vet inte vad jag ska göra av bloggen..har varken tid eller inspiration att skriva. Men det får nog bli så att jag skriver när jag känner för det helt enkelt.

Allting är bara bra här, håller på att tillfriskna efter en tung förkylning och halsont. Knäskadan går mot bättringsvägen och jag är snart helt fit for fight. Känns lite trist att jag inte kan köra judo fullt ut.. men det är väl lika bra att vara försiktig så att inte knät pajar igen. Eller ja, att jag inte pajar den mer. Det är ju trots allt Junior-SM snart, och helgen efter SM är det Estland. Så jag får köra på lindat knä + tejp så länge som det behövs.

Sitter i skrivande stund hemma hos min fina pojke. Han ligger och tittar på någon film medan jag sitter här och kikar efter lite sommarjobb, men det går väl inte så jättebra kan jag säga. Så ger väl upp det just nu. Till det så förgyller musik min tid såhär på kvällskvisten. Tittade för en stund sedan klart på The Last Song. Gudars, vilken bra film! Värd att se, helt klart.

Skänker även mina varmaste tankar till min släkt i Tunisien. Repose en paix grand-père, je t'aime! vila i frid farfar.



varje dag med dig är som ett kapitel i en saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0