sportlov

I helgen var det JSM och USM som ni redan vet. För min del gick det inte så bra, tråkigt nog. Är inte nöjd alls och vet själv att jag kunde gjort betydligt bättre ifrån mig. Men ja, det är väl som de säger; det kommer fler tävlingar. Som den kommande helgen då Estonian Open går av stapeln. Så vi åker till Estland på torsdag. Då ska jag banne mig köra på som tusan!

Hur som helst så får jag säga grattis till de på JG som tog medaljer! RIKTIGT BRA KÖRT!!  & ett stort grattis till lillasyster som plockade hem en bronspeng! Grattis igen gumman, det var du värd!

För övrigt så är det ju just nu sportlov, det blev inte att jag åkte hem till Södertälje utan jag spenderar mitt lov här i Lindesberg med Christoffer. Eftersom jag har tid på sjukhuset idag och så åker vi ju till Estland på torsdag som sagt. Så jag får ta och åka hem efter lovet istället.
Nu ska jag nog göra mig i ordning och sedan bege mig till arenan för att springa lite på löpbandet & lite annat. Därefter blir det en tripp till Sjukhuset för att kolla upp knät, äntligen!

puss/ sabrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0