18 barre och en underbar dag/kväll/natt

Kom nyss på mig själv att jag inte alls har berättat om hur jag spenderade min efterlängtande 18-årsdag. Så tänkte passa på att göra det nu.

Den 28 januari började som vilken vanlig fredag som helst. Morgonträning, skola sedan kilade jag iväg till arenahallen för att titta på intagningstesterna som ägde rum. Min lillasyster söker till JudoGymnasiet i år så då var det lite extra intressant att se testerna. Hur som helst, dagen fortsatte med Riksrandoriläger. Var med på ett pass sedan så drog jag och Stoffe hem till honom, fixade oss lite. Sedan bar det av till Chinagarden för middag. Åt en riktigt god kyckliggryta med ris och till efterrätt blev det friterad banan med glass. HUR GOTT SOM HELST. Efter det gick vi hem till älskling igen. Fick även 3 st röda rosor och en parfym av honom.

Den 29e januari klockan 07.11 tog jag tåget hem till Södertälje. Runt lunch tog jag och familjen en tripp till minneslunden där vi mötte upp några släktingar. Det blev att tända lite ljus för mormor där då det var hennes födelsedag. Sedan drog de flesta hem till sig. Moster,morbror, kusin och hennes dotter följde med hem till oss också. Vi började plocka fram all fika och mat, och runt tre började det droppa in folk. Vi åt smörgåstårta, sedan vart det fika och massa prat! OCH ÄNTLIGEN var det dags för presenten! Fick en Mini-PC av släkten som jag blev riktigt nöjd med! Dagen fortsatte och vid femslaget tog jag min första shot. Det blev mycket prat, lite mer shottar och sedan började folk avlägsna sig hemåt. Kvar vart jag,mamma, pappa, lillebror, kusin, kusins dotter och mina storebröder. Det fortsatte med en massa shottande och skratt. Vid elva var det dags för utgång med två tjejkompisar. Vi kilade till Stanleys och tog några drinkar, lyssnade musik och pratade. Det blev inte så mycket dans då DJ:n sög, rent ut sagt.
Runt två drog jag hem igen och fick en mindre chock då min andra kusins dotter och hennes pojkvän var hos oss. Då var det bara att festa vidare! En riktigt bra natt med massa shottar och annat drickande. Blev en hel del skratt!
Vid femslaget deckade jag, haha. 

Dagen därpå mådde jag som jag förtjänade kan jag lova. Men hur som helst så hade jag en toppen dag och det var riktigt roligt. En hel del foton togs också som jag väntar på att få skickade av Emelie. 

Långt inlägg, men det får ni leva med. 

/sabrina 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha bilderna kommer Ina! Jag letar fortfarande efter sladden, men hittar den inte. Jag lovar, du ska få bilderna! :D Puss och kram <3

2011-02-11 @ 19:35:33
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0