Vendredi, friday, fredag

Idag är det fredag, SKÖNT säger jag. Lite paus från skolan behövs alltid. Surt att jag är ensam idag. Har varit det sen i tisdags, och kommer dessutom vara det tills på Söndag. Christoffer är i Funäsdalen med alla JGs treor och åker skidor. Så det har varit en ensam vecka. Men jag klarar mig, ibland kan det ju vara bra att vara ensam. Få lite tid för sig själv.

Idag har jag använt dagen till att städa. Självklart var det morgonträning och skola först. Men sedan gick jag hem och tog fram dammsugaren och dammsög alla rum, och därefter skurade jag. Såg ut som en svinstia här hemma, så det behövdes rätt rejält. Just nu sitter jag och zappar mellan Talang och 101 sätt att åka ur en gameshow. Till det har jag jordgubbar och smågodis. Inte helt fel, en fredagkväll.

puss
/ sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0