valborg

Valborg idag. Överskattat säger jag. Dåligt väder gör det bara värre, men skit samma. Blir att grilla idag om vädret tillåter. Sedan ner till stan och kolla på brasa. Hoppas det inte börjar regna mer idag.

Igår var jag, Linnéa och Christoffer i Norrtälje. Färgade håret efter många om och men. Råkade sätta oss på fel buss och åka ut till mitt ute i ingenstans. Lyckat. Vi åkte färja två gånger, såg en älg och hela resan ut på landet och tillbaka tog 3 timmar. Jag är så duktig ibland. Men tillslut kom vi rätt. Haha

Nu sitter vi och spelar xbox 360, Beijing 2008. Rätt roligt faktiskt.
Ha en trevlig valborg allihop! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0