chaque fin est un nouveau commencement

Hej finaste ni som tar er tid att läsa min blogg! Hur mår ni? Själv mår jag fint!

Igår var det tävling i Haninge. Första tävlingen för mig efter sommarlovet. Junior Swedish Open. Det var sammanlagt 10 nationer med i tävlingen. Så det var rätt mycket folk. Och det gick förvånadsvärt bra för mig. Vi var 16 stycken i min viktklass. Jag fick köra fyra matcher, varav jag vann tre av dom och förlorade en. Och det resulterade i en bronsmedalj! Jag är riktigt glad för jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra för mig.

Jag antar att det är all slit,mina nya mål och att jag börjat köra bättre på träningarna som börjar visa sig och ge resultat nu. Det känns bra, och såhär ska det fortsätta!

Nu sitter jag med en kopp te och tittar på Jakten på lycka som går på Tv3. Mysigt värre!

vi hörs sålänge,kysss



Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0