j'adore l'été

Vädret idag är utav det bästa och jag har ännu inte varit utanför dörren än. ILLA SÄGER JAG BARA! Men ska nog ut snart. Sommaren närmar sig mer och mer och jag ÄLSKAR det!! Vem gör inte det?!

Helgen bestod i alla fall av tävling och läger som ni vet. Allt gick bra och det var riktigt roligt. Vi lyckades mestadels ha bra väder under helgen så det gjorde allting så mycket bättre också.


Det är ungefär 2 ½ vecka kvar till sommarlovet. Men det känns inte riktigt som det än. Antar att det kommer snart.. MEN JAG LÄNGTAR ÄNDÅ SOM TUSAN! Det ska bli så himla skönt att få åka hem till södertälje och bara vara med familjen och träffa kompisar som man inte träffat på ett tag.

Det suger dock att jag inte kommer träffa alla JG-folk på ett tag. SPECIELLT ALEXANDER!! Som flyttar till Frankrike för att satsa på judon efter studenten :( Grattis till dig för att du kom in, men vi kommer ju inte träffas på evigheter knasrumpa!! i'm going to miss you my friend


Tur att världens bästa Jessica kommer till Södertälje i sommar, annars hade jag inte stått ut!! :D  


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0