AMO ERGO SUM

Hej på er! Mår ni bra?
Själv så mår jag fint. Har inga direkta bortförklaringar till varför jag inte har skrivit på ett tag. Men vi kör på att jag har mycket i skolan och sedan så är det mycket med judon nu. Träningar och tävlingar osv.

Det var Budo Nord Cup i torsdags. Och det gick faktiskt helt okej. Jag kom hem med en bronspeng. Kunde gjort bättre ifrån mig självklart men jag är rätt nöjd ändå. Efter tävlingen var det Lugi Camp. 4 träningspass på två dagar var det som gällde och det kändes riktigt bra!! Fy tusan vad bra det kändes. Judon börjar bara gå bättre och bättre nu.

I helgen är det Skol-SM och pingst läger så det blir att sitta i sekretariat och fixa med poängtavlor, sedan blir det att schteka nere på prästryggen och hålla lite aktiviteter. (Det blir väl ev träning också,Eller?) Härligt härligt! Och nästa helg drar vi till Finland för Baltic Cup.


De senaste dagarna har de varit riktigt fint väder ute. Det känns att sommaren än på väg! SKÖNT. Åh jag ser fram emot sommaren så himla mycket! Hoppas bara på att saker och ting blir som det ska.




Bjuder på en bild från idrotten i måndags. Det var Volleyboll som gällde.
Catrine och Emma på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0