I'M SO UP HIGH THAT I CAN'T SEE THE GROUND BELOW

På fredag åker vi till Bad Blankenburg,Tyskland. Tävling och därefter blir det läger,lite otaggad men det kommer alltid den sista dagen oftast. Vi åker från frövi fredagmorgon klockan 05.00. Längtar jag efter att gå upp så tidigt? Absolut inte,men man får väl passa på att sova i bussen på väg till Arlanda och på flyget. Stackars Björn som (frivilligt?) skjutsar oss dit,men snällt av honom. Vi kommer tillbaka till Sverige nästa onsdag så det blir nog att ta med sig en hel del läxor. Vi får väl se hur mycket jag kommer plugga av det jag tar med mig.

Snart är det lov också,två veckor och en dag för att vara exakt. Det ska bli skönt att åka hem till Södertälje och vara med familjen,saknar mina syskon,mamma och pappa ganska mycket nu. Ska passa på att hälsa på min älskade mormor då också. ♥






John Blund kommer nog och besöker mig snart känns det som. God natt!


Kommentarer
Postat av: djustd

tänkte bara titta in och önska dig en trevlig torsdag!Kram! :)

2010-03-18 @ 10:33:11
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Kusin V

Lycka till där i tyskland.... Hoppas ni får roligt.... Är det vid påsken du kommer va ledig 2 veckor eller???



kramar

2010-03-18 @ 21:35:10
Postat av: Sabrina

Svar till Kusin V:

Tack så mycket!! Roligt får vi nog allt.

Ja jag kommer hem V 14,men är bara ledig en vecka.

Kram

2010-03-18 @ 23:33:57
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0