BRB, TYSKLAND

Slänger in ett sista inlägg innan jag åker till Tyskland. Vi åker imorgon klockan 05.00 på morgonkvisten. Björn(min tränare) kommer och hämtar upp oss med minibuss och därefter beger vi oss till Arlanda.

Jag har för övrigt packat klart allting,tror jag!! Jag avskyr att packa inför flygresor. Man vet verkligen aldrig hur mycket man behöver ha med sig,vad man behöver och hur mycket det man har packat väger.. Hoppas det inte blir för mycket hehe.

Är lite osäker på vikten.. Vägde runt 58,4 kg idag efter träningen så hade i alla fall gått ner 1 kg sen efter specialidrotten tidigare idag så det är jag ganska glad över. Får dock se hur det blir med de resterande 1,4 kilona som ska bort innan imorgonkväll. Blir nog att svälta under dagen, och förhoppningsvis finns det en bastu i Tyskland som vi är tillåtna att använda.. Har dock hört att det är gemensam nudistbastu där HAHA USCH.. Men skit i det,jag lär nog INTE basta naken oavsett vad fan dom säger,sen så knockar jag och Becka den jävel som glor på oss i bastun!! (Om det blir så att vi får basta alltså)
Är för övrigt så himlans hungrig.. fy tusan för att basta. Det är nog det värsta inför tävlingar. Jag hatar det. Men jag får se det positivt,imorgonkväll blir det god mat och kanske lite godis? :D

Nej nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag hoppa i säng med tusen täcken och massa mjukiskläder på i hopp om att jag kanske förlorar lite extra vikt under natten.

Puss på er! Uppdaterar när jag är hemma i Sverige igen. Kommer hem nästa onsdag.




Gammal bild från något KM för några år sedan. Sofie och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0