Sept Jours Pour Aller

One week and I'm in paradise!

Nedräkningen har börjat! Sju ynka dagar kvar tills jag åker till Tunisien. Jag längtar bara mer och mer för varje dag som går! Kommer få njuta av riktig sol och värme i en hel månad! Det vankas även bröllop! Min farbror ska gifta sig så det kommer bli en riktigt tunisisk fest. Och ja tydligen så håller det på i flera dagar..hm vi får väl se hur det går! Tycker att det ska bli jätteroligt i alla fall!! Har varit på bröllop där förut men inte när det varit någon av mina närmsta. Så det blir nog en "upplevelse".

Längtar så fruktansvärt mycket efter farmors mat, vattenmelon, solen, stränderna, släktingar(allra helst en av mina kusiner som jag pratat ganska mycket med, vi har en hel del planer om när jag kommer dit :D) och allt annat som kommer hända under that fabulous month!!

Måste även bättra på mon français!!



 
bild på mig och mon petit frère från idag


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Hejsan!

Allt bra i denna hemska värme? Jag liiiider.. Men gud så härligt det ha varit på landet...bilder finns å bloggen..kramar

2010-07-04 @ 13:12:15
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0