marry me

Jag älskar The Twilight Saga

Kom hem från Heron City för ett tag sen. Nu har jag äntligen sett Eclipse! Såg den tillsammans med mina tvillingkusiner, min kusindotter och hennes kompis. Jag måste nog säga att Eclipse är den bästa filmen jag sett! Den var så himla bra. Helt klart värd pengarna, och för er som inte har sett den. SE DEN FÖR TUSAN!! 

Och Jacob var så grymt vacker!!
Första gången man fick se honom i filmen...puuuh. He took my breath away! jag lovar er, jag blev helt tagen. Tror mitt hjärta tog ett extra skutt varje gång man såg honom på bioskärmen. Människan är en riktig skönhet! Jag tror att min framtid är spikad.




Taylor Lautner, will you marry me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0