Huvudstaden

Kom hem för en stund sen från en tripp in till Stockholm med min lillebror. Det blev lite shopping. Fick med mig två nya bikinis, en skjorta och en bh. Nu har jag i princip allt som jag behöver ha med mig till Tunisien. De enda som "fattas" är kameran och ett par nya solbrillor.

Idag är det bara åtta dagar tills vi åker! Tiden går så himla snabbt. Men jag klagar inte! Vill att det ska gå snabbare. Haha

För övrigt så är vädret ute helt amazing! Så jag förstår inte ens varför jag sitter här?!
Så nu kilar jag ut och lägger mig i solen!


gros bisous!





Jag älskar Justin Bieber's "nya" röst nu när han har kommit in i målbrottet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är med :D

Är allt oekj med dig idag?

2010-07-02 @ 17:08:27
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0