Heron City

Hello People! Hoppas ni haft en bra dag! Det har i alla fall jag. Eller ja, jag har inte gjort så speciellt mycket. Har varit hemma och tagit det lugnt, sedan begav jag mig till judohallen. Jag, min lillasyster och Ellinor gav oss ut på en löprunda innan judoträningen. Det blev dock ingen fys idag efter träningen. Skönt säger jag.

Inget bloggande igår. Men satt aldrig vid datorn vilket resulterade i noll uppdatering.

Imorgon vid lunch ska jag ner till stan och handla det absolutabsolut sista inför resan. Vet att jag har sagt att jag köpt allting jag behöver, men måste faktiskt inhandla ett par solbrillor. Ska även leta efter ett par chinos till min lillebror till bröllopet. Och sedan på kvällen drar jag in till Heron City med min kära kusin för att se på Eclipse. ÄNTLIGEN! Gav nästan upp hoppet om att få se den innan jag åker. Men så vart det inte. Hurra för det!

Nu är det Spanien-Tyskland på tv. Vet inte riktigt vilka jag hejar på.. Har knappt kollat något på fotbollen i år så jag vet inte vilka som är värda att få finalplatsen. Brukar faktiskt titta men missade de första matcherna så jag hade ingen större lust att börja titta mitt i allt.


See y'all later!



Haha så jävla chill låt! Går på högsta volym här.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Jag sitter här med världens tandvärk, ska snart äta mat sen sova bort tandvärken för imorgon ska jag till tandläkaren. Gillar du tandläkaren?

2010-07-08 @ 16:42:41
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0