5 Juillet 2010

Måndag betyder alltså att det är ny vecka. Måndag den femte juli betyder att det bara är fem dagar kvar tills jag åker. Det närmar sig nu! Om fem dagar sitter jag på planet. Det kommer bli lovely. Men jag börjar få lite ångest. Jag har ingen kamera och jag har några saker kvar som ska göras innan vi åker. Typ som att se ECLIPSE!! Jag måste verkligen se den innan jag åker. Men ja vi får väl se hur det blir med den saken! Min lillasyster har redan sett den så henne kan jag inte se med..

Så vad bjuder dagen på idag? Måndag är kodordet för Träning. Har träning kl fem, löpning. Fast tror att det bara skulle bli lite "hopp och lek" som min kära tränare Murén sa i onsdags, men de vet man ju inte hur det slutar. Därefter en och en halvtimmes judo, sedan fys. Det är väl lika bra att ge gärnet nu när jag kommer vara borta i en månad och inte ha samma tillgångar till att träna på det sättet jag har nu. Känns inte så himla aktuellt att ta med sig judodräkterna dit eftersom jag vet att vi inte kommer åka till någon judoklubb där. Så löparskorna blir de enda som åker med!



bild från Senior-Sm


Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du hittat på idag då söt?

kram! =)

2010-07-05 @ 17:44:57
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-07 @ 11:59:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0