TIRED.

Måndag,snart tisdag. Tillbaka i Frövi,ny vecka. Dagen har varit ganska seg. Matte,Svenska,lunch,Idrott och Engelsa stod på schemat. Kanske inte så jobbigt,men jag har varit så himla trött idag. Finns vissa skäl så har mig själv att skylla dock.

Kvällsträningen gick super! Det blev lite blandad teknik och randori(sparring). Fick kötta lite på en teknik som jag annars inte brukar göra,och det gick faktiskt bra! Imorgon är det tisdag,vilket betyder randori hela timmen. Blä,är inte taggad. Men om jag får lite sömn så kanske jag taggar till. Haha.

Är hemma ensam i min gigantiska lägenhet,min "sambo" Sofie försvann till en "Hemlig ort". HAHA, det är det vanliga. Som Sunnet brukar säga!

Nu blir det att glo vänner,och schteeka lite sen så blir det väl en dejt med sängen.
Good night,fellas.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0