► If I knew then - Backstreet boys



Jag älskar verkligen låten,så himla bra är den!! Backstreet boys har jag tyckt om sen jag var liten,och gör det faktiskt fortfarande. Men är ju ingen tönt bara för det som vissa tycker? Bara för att dom är ett typiskt pojkband betyder det inte att dom är dåliga,för det är dom inte. Deras låter är superbra! Men folk slutar lyssna på dom när dom växer upp vilket är synd,eftersom dom faktiskt är bättre än förr.
De hade en konsert i hovet förra året i December som jag hade bestämt mig för att gå på,hade planerat allt,sen så sket det sig med pengar! En månad efter så säger bror min att han kunde bjudit mig på konserten i present!? Fatta att jag blev besviken att ja inte frågat honom,men om de kommer till sverige igen snart så SKA jag verkligen gå! Lovely ♥


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0