Fredag 15 januari

Dålig uppdatering? Javisst.
Men har varken hunnit eller känt för det. Men nu så.
Den senaste veckan har mest bestått av tester,tester och mer tester. Så nu har jag träningsvärk i benen. Skönt!
Sen så har vi också fått se terminsöversikten över närmaste halvåret för tävlingar osv. Gött alltså.

Idag så var det morgonträning där vi körde maxtest på brutalbänk,sen blev det ut i snön för snörugby. Grymt roligt ska ni veta! Fy tusan alltså. Man tycker att rugbymänniskor är galna, men då jäklar ska ni se på judomänniskor. Jisses va vi köttade. Haha. Sedan hade jag idrott som inte var så jätteroligt, för jag var dödstrött efter morgonträningen. Hur som helst,sen blev det svenska,engelska och matte.

Och nu sitter jag här ensam i min lägenhet. Eftersom min kära sambo åkte hem idag. Jag skulle också åkt hem men det blev lite problem så tyvärr. Riktigt tråkigt,eftersom att ja sett fram emot att åka hem. Saken var ju att vi skulle ha massa tester imorgon hemma på klubben i Södertälje med tävlingsgruppen. Men det får bli nästa gång för min del.

Ikväll blir det ev. film med Jessica,Viktor och Mårten tror jag.
Vet inte riktigt än om det blir av,men hoppas iallafall!

Nu måste ja laga lite mat!




/sabrina



Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0