Extra sovmorgon..

Ja precis,extra sovmorgon var precis vad jag tog. Jag försov mig i morse. Jättebra Sabrina! Guldstjärna till dig! men tur så kom jag bara 25 min försent.
Så nu sitter jag och har datorkunskap. Inte så himla roligt men det funkar. Man behöver inte göra så mycket.

Igårkväll efter tvättstugan drog vi oss till Becka och tittade på x-Men 2. Jag älskar dom filmerna! Dom är sjukt bra! Har inte sett Wolverine än men den vill jag verkligen se! Så den måste ses!

Och provet igår gick helt okej faktiskt. Det var inte så svårt som jag trodde. Råpluggade igår innan provet,sen så hade jag läst igenom lite dagen innan. Så jag är rätt nöjd!


Nu slutar vi! Time for music,förhoppningsvis.

/sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0