9 januari 2010.

Hejhej! Idag vaknade jag ganska sent även om ja lovat mig själv att gå upp tidigt idag!
Haha fy på mig.

Så vad händer ikväll då? Själv så ska jag nog hem till Denise som sagt,om jag hittar någonting att åka på. Tänker verkligen inte gå dit eller hem. För denna hemska kyla. Hoppas det ordnar sig för det skulle vara ett trevligt avslut på lovet.

Imorgon åker jag hem. Får se om det blir tåg eller bil,hoppas bil och att min bror kan skjutsa mig. Tre väskor vill man inte bära runt på när man åker tåg! Men vi får se hur det blir helt enkelt.


Nej nu ska jag gå och fixa mig lite,och sedan se om jag kan fixa bussbiljett på något sätt.


/sabrina


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha ja !:D <3

2010-01-09 @ 16:25:25
URL: http://elinochjenny.blogg.se/
Postat av: kattis

hihi lattis:) åk tåget du !! haha ne, skojar bara, själv fick man ju skjuts :)

2010-01-09 @ 18:13:15
URL: http://kattis.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0