11 januari 2010

Hej!! Nu är jag tillbaka i Frövi. Eller ja,jag kom faktiskt hit ihåg ju,
men det blev inte att ja skrev någonting.
Hela dagen igår var helt åt helvete för att vara helt ärlig. Det började med att jag var tvungen att fixa tågbiljett,men hade inga pengar. Det fixades efter ett tag med många om och men. Med tre stora,tjocka väskor åker jag tåget till Örebro där ja ska bli upplockad av en kompis. Då han smsar mig och säger att hans bil gått sönder efter halva vägen stackarn! Så jag är fast i Örebro och har ingen aning om vad jag ska göra. Ringer till mamma och berättar och försöker få henne att komma på något. Hon ber mig ringa min tränare men ja frågar en annan kompis istället,och tur som jag hade så kunde han komma och hämta mig tack och lov.

När jag kommer hem trodde ja att skiten skulle vara över.
Jag går in i mitt rum,och ser att det är möblerat!?!  Fick en liten aning om vem/vilka det är som gjort det men frågar Sofie för säkerhetsskull. Kollar lite på allting och sedan ser jag att min f*cking säng är trasig?! ÅÅÅH så jäkla sur blir jag!! berättar det för mamma och hon blir sur självklart. Ja blir heeeelt förtvivlad,visst det är bara en säng,men ändå, den var helthelt ny!
Efter ett tag kommer dom skyldiga hem till mig och försöker förklara sig och skoja bort allt,varav jag ger dom utskällning och typ lackar sönder på dom. Tack så jävla mycket killar. 
Aja hur som helst,mamma sa att dom skulle få betala det som dom tagit sönder,så fan om dom inte gör det.

Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Har precis ätit.
Första dagen i skolan idag och jag har flera läxor. Great..

Skönt att träffa alla igen iallafall!

Ikväll blir det träning,sen hem och sova.



Lillebror och jag är bäst på att tönta oss! Älskar dig sötnos.


/sabrina


Kommentarer
Postat av: Mi

Grrrr btw fick du en malm säng..och they will pay!!

2010-01-11 @ 22:45:47
Postat av: Kusin V

JA har dom haft sönder den o den va helt ny så ska dom betala för den..... Bra att du gav dom utskällning, på dom bara!!! :)



kramen

2010-01-12 @ 13:45:54
Postat av: Anonym

sv; Ja absolut! Men dom är så himla tröga så dom fattar det inte. Mi, ja jag fick en malmsäng. kramkram

2010-01-15 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0