Riksrandori

Har fått klagomål om att jag uppdaterat dåligt! Ja Thea,det är dig jag menar.. Men jag har faktiskt inte haft tid. I helgen var det riksrandoriläger här i Frövi så det har varit riktigt fartfyllt. Fem pass var det,och jag tog mig igenom allihopa vilket jag är ganska glad över. Trodde aldrig att jag skulle ta mig igenom alla. Innan jag började på Judogymnasiet hade jag nog aldrig haft den orken/viljan att ta mig igenom alla fem ärligt talat,men nu jäklar! Det var bara att kötta på,så nu har jag träningsvärk i de mesta delarna av kroppen,men det är så det ska vara efter ett läger. Det var riktigt roligt!!

Vi hade fullt hus också. Vi var runt 10 stycken som sov i min och Sofies lägenhet,så det var himla trångt där alltså,det låg kläder och judodräkter ÖVERALLT verkligen! Tur att det bara var över helgen.. hehe

Igårkväll efter sista passet drog jag,Jessica,Sofie,Mårten och Viktor hem till Viktor och tog en tupplur! Det var jätteskönt! Tillägger att alla fem låg i viktors säng. Mysigt!! Efter det kilade vi hem till mig och snackade och åt lite tårta sen begav vi oss vidare hem till Jacob och Gourlay och spelade Super Mario! haha kan lova att man blir beroende av det spelet! Så j*vla roligt!

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha svenska. I eftermiddag ska jag åka skridskor! :D


/sabrina


Kommentarer
Postat av: Theeeaa

Klart jag måste klaga när jag kollar din blogg varje dag!

och jag vet att resten håller med mig! <3

2010-02-02 @ 20:46:18
Postat av: Sabrina

svar: Söt du är Thea! <3 tur att någon läser min blogg iallafall :)

2010-02-03 @ 00:07:29
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0