MUSIC IS THERAPY

Den här låten är verkligen jättebra. Kan lyssna på den om och om igen. Det är så himla skönt att bara få lägga sig ner och blunda,lyssna på musik och slappna av. Jag älskar det! Och den här låten är perfekt för just det. Plus att den är så sjukt fin! Jag älskar musik. Jag tror faktiskt alla gör det. För mig är det som en slags terapi ibland. Om man går igenom tuffa perioder är musik en jättebra hjälp. Jag brukar stänga mig ute från omvärlden ett tag och bara lyssna på lugna låtar. Det lugnar ner mig en hel del, Superskönt. Musik är bra i alla lägen i princip. Tänk om det inte fanns musik? Det skulle vara helt fel!
Tacka gudarna för att musik finns.


► Bless the broken road - Rascal Flatts


Kommentarer
Postat av: kristoffer

lätt ett bra sätt att slappna av på:)

2010-03-07 @ 20:29:43
Postat av: Sabrina

Svar till Kristoffer:

Ja det är nog det bästa sättet!!

2010-03-18 @ 23:36:32
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0