♥ mormor

Min fina älskade mormor! Jag tänker på dig i princip hela tiden! Kämpa på,du klarar det. Jag vet att du gör det,för du är stark! Känns så himla jobbigt att du är där och jag är här,vill bara vara hos dig nu! Men jag kommer till Södertälje i helgen,så då kommer jag och hälsar på dig!

Jag är så himla tom på ord,jag vet inte vad jag ska göra. Det är så himla jobbigt. Det känns som att du var frisk, så som du brukar vara... sen helt plötsligt så blir det raka motsatsen. All information kom som en chock. Mamma berättade hur det stod till.. och jag visste inte,eller ja, jag vet fortfarande inte hur jag ska reagera.. Jag visste ju innan att du inte var helt bra,men varför ska de behöva bli just såhär? Så se till att kämpa nu,för oss. Jag saknar dig



Jag älskar dig ♥
/ din Ronja


Kommentarer
Postat av: Lillevi

Visst gör det så fruktansvärt ont.

2010-02-05 @ 13:54:02
Postat av: Sabrina

Svar till Lillevi: Ja det är så himla smärtsamt! Usch :(

2010-02-05 @ 22:52:18
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0