HEMFÄRD IMORGON!

FREDAG IMORGON! vilket betyder sportlov och det betyder också att jag får åka hem till Södertälje! Fy vad jag längtar. Ska dock bara vara i Södertälje till tisdag men det ska ändå bli så himla skönt att få åka hem.
Men först väntar morgonträning med Volleyboll och en dag i skolan.

Idag är jag rätt trött, tack vare att vi blev våldgästade av adam,andreas och deras två polare mitt i natten. Inte okej!! Men man kan egentligen inte förvänta sig annat av dom. Haha

Sitter just nu och tittar på Joey med Sofie och väntar på att tiden ska gå så att vi kan bege oss till träningen. Är inte taggad alls, har ont i halsen och träningsvärk i mage och axlar efter måndagens träning och dagens specialidrott. Men det är så det ska vara!!




Bjuder på en bild på Sofie och mig från nobelmiddagen 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0