DET GÖR ONT

Jag vet inte vad jag ska göra,hur jag ska reagera.. Chock efter chock och jag vet inte hur jag ska hantera det är. Det gör så ont i hjärtat, det är overkligt,jag klarar det inte. Jag begär inte att du ska kämpa,men du kan väl iallafall försöka? Snälla? Lämna oss inte,inte nu. Vi behöver dig! Det är inte din tid,inte än.. Så snälla fortsätt kämpa så är du snäll älskade mormor?

Det har blivit så allvarligt på så kort tid.. Allt kom verkligen på en gång,och nu är det bara en tidsfråga? Man inser inte hur saker kan bli förrän det väl inträffar. Känner mig vilsen. Jag vet inte hur jag ska klara av det här. Det gör för ont.

jag älskar dig mormor,lämna oss inte. Inte nu



Kommentarer
Postat av: Theeaa

Du fixar det gumman jag vet det! <3

förstår att det gör ont! <3

Finns bästa <3

2010-02-06 @ 11:54:34
Postat av: Lillevi

Hej hjärtat!



Jag vet precis hur du känner. För jag känner likadant. Allt är så fruktansvärt overkligt. Hon har ju alltid funnits och man vill inte att hon ska försvinna. Man slits sönder i hela kroppen. Hjärtat gör ont och man vet inte hur man ska få utlopp för alla känslor, man vill bara skrika rätt ut! Inte hon, inte nu, inte någonsin, det är inte rättvist!!! Älskar henne så fruktansvärt mycket. Hoppas verkligen att hon vet om det. Har alltid vara noga med att tala om det för henne. Sköt om dig gumman, du vet var jag finns om det är något. Krama om familjen ifrån mig och förlåt ännu en gång för att jag glömde bort idag, men det finns ju som jag sa skäl till det. Puss och kram från kusin vitamin.

2010-02-06 @ 18:45:40
Postat av: kattis

ååååååå gumman <3 bara du vet att jag finns <3 kram sabbe :)

2010-02-06 @ 21:51:07
URL: http://kattis.bubbleroom.se
Postat av: Sabrina

Svar till Thea: Tack,men det känns som att jag verkligen inte kommer klara av det. Det är så himla overkligt. :( tack hjärtat<3

2010-02-06 @ 23:33:54
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Svar till Lillevi:

Ja precis. Det känns som att någonting sånt här inte skulle kunna existera. Men när det väl händer så blir man helt förstörd. Hon vet nog om det, att vi alla älskar henne. För ingen av oss har slarvat med att visa det för henne. Tack så mycket kusin! Det kommer fler gånger då ni kan komma hit,så tänk inte på det. Alla vi har det jobbigt nu. Puss och kram!

2010-02-06 @ 23:36:40
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Svar till Kattis:

Tack gumman!! Kram<3<3

2010-02-06 @ 23:37:11
URL: http://sabrinaks.blogg.se/
Postat av: Marie

Finns om du behöver något!! kram saknar dig!!!

2010-02-11 @ 17:28:13
Postat av: Sabrina

Svar till marie:

Tack så mycket kusin! Tusen kramar. Jag saknar dig massvis!

2010-02-12 @ 00:10:12
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0