We are not what you think we are; we are golden

Idag är den den 28 december, vilket innebär att det endast är en månad kvar till MIN FÖDELSEDAG!! Hur grymt är inte det? Fy tusan vad jag längtar. ;D

Hur som helst.. idag så blir det att träffa mina finaste tjejer här i Södertälje. Det är verkligen en evighet som jag träffade allihop samtidigt, så det ska bli riktigt kul att få ta igen all förlorad tid, om så bara för en kväll! Det kommer bli riktigt trevligt. Massa skvaller, middag och bara umgås. U-nderbart

Imorgon åker jag en sväng in till Stockholm för att träffa Jessica som ska ta sig ända ner hit upp ifrån Norrlands djupaste skogar. Får hoppas att tågen går som de ska. Först ska jag följa med henne till doktorn sedan blir det lite shopping!

Vad händer på nyår då? Har ni några planer?
Själv åker jag till Lindesberg på torsdag och firar det nya året tillsammans med mina underbaraste. Kommer bli toppen! Sen så kommer jag tillbaka hit till Södertälje på söndag igen och är kvar här till den 9e Januari.


Det var väl allt jag hade på hjärtat just nu.. eller nej! Tänkte faktiskt dela med mig av denna underbara låt! Känner att det är dags snart att ge sig ut på vattnet igen med judogymnasiet, så det blir lite dans! ;D


den är ju för bra, tycker ni inte? :)

puss sålänge/ sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0