So many things we've left unsaid

Long time, no see. Eller vad säger ni? Känner inte alls att jag har något intressant att skriva om. Men slänger in ett litet inlägg nu.

Helgen har varit helt okej. Det vankades Lag-SM igår. Från att inte tro på en pallplats alls så kammade vi ihop en bronsmedalj. Hur kul är inte det? Jag blev inlånad av Varberg eftersom Södertälje inte hade något lag. Trots att hela laget i princip var sjuka/skadade så körde vi riktigt bra, och det var riktigt roligt får jag nog säga. Förutom att jag var tvungen att stryka mig sista matchen då mitt älskade knä hoppade ur led i matchen innan. Olycksfågel är vad jag är.
Skönt att det snart är Jullov.

Säger även Grattis till Frövis herrlag som kammade hem Guldet!! Riktigt jävla bra var dom!!

Nu sitter jag och myser i min säng med en kopp te och musik. Har även ett tankefyllt huvud..försöker klura ut vad hjärtat vill. Hm, det är inte lätt.


/Sabrina

Kommentarer
Postat av: Thea

Gums, kanske kunde ha en myskväll du och jag och slå våra " övertankefyllda huvuden ihop" ?

<3

2010-12-11 @ 19:57:06
Postat av: Sabrina

svar till thea: Ja det tycker jag absolut. Så snart som möjligt! <3

2010-12-12 @ 21:17:18
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0