Blogg på hal is

Hejhej! Ett tag sen jag skrev någonting. Men har varken haft tid eller tillgång till dator. Hur som helst så har det inte hänt så mycket. Kom hem från Tunisien och åkte i princip direkt tillbaka till Frövi. Har förresten flyttat från Frövi in till Lindesberg nu. Skönt! Nu bor jag i alla fall nära skolan.
Har även bytt program nu. Så nu går jag Sam-Språk istället för Omvårdnad och det känns jättebra!!
Sitter för övrigt och pluggar nu. Inte så roligt på en söndag men jag har inte haft tid. Helgen har bestått av Landslagsläger så det har varit fullt upp. Hm, ja jag vet inte vad mer som ska skrivas så jag låter bli.
Får se när jag börjar uppdatera igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0