HINSEBERG SENT PÅ KVÄLLEN

Att gå förbi Hinseberg(kvinnofängelset) sent på kvällen är någonting jag ALDRIG NÅGONSIN MER kommer att göra!! Det är det mest läskiga jag någonsin har gjort.
Jag och jessica skulle på promenad runt Frövisjön. Helt plötsligt säger Jessica: Kommer inte vi gå förbi Hinseberg? Då blev jag livrädd. Så vi ringde Alex och bad honom komma. Sen begav vi oss för en promenad.

Men jag ångrar rätt starkt att vi gjorde det. Usch det var som att se ett fängelse man sett på film.. Sen att Alex skrämde upp mig gjorde ju inte saken ett dugg bättre!! Han sa b.la. : Tänk om någon rymmer nu när vi är här? , Tänk om någon står och tittar på oss nu?  Nej fy va elak han var! Jag gick och skakade och var verkligen livrädd. Han tvingade oss att gå till ingången,sen gick vi tillbaka. Och när vi har gått ett tag hör vi någon som låter som ett skrik. Det var rätt långt ifrån men både jessica och jag höll på att dö. Och att han en liten stund innan berättat att kvinnan som det stått om rätt mycket i tidningar och så som har mördat sina barn osv sitter på Hinseberg fick mitt hjärta att sätta sig i halsgropen. Så vi började gå snabbare.. Sen hörs det igen, tur att jag inte hörde det dock.. Då hade jag sprungit där ifrån.

Jag tror faktiskt att jag aldrig varit sådär rädd någonsin i mitt liv!
Så jag var tvungen att ringa mamma när jag kom hem. :(


Kommentarer
Postat av: Nettan

De låter fett kul

:P

2010-04-19 @ 17:12:07
URL: http://karouisellstrom.blogg.se/
Postat av: Kristoffer nilsson

kanske ganska creepy ändå:P

2010-04-19 @ 22:54:13
Postat av: sabrina

svar: Ja en aning kanske.

2010-04-19 @ 23:44:08
URL: http://sabrinaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0