Español

!Hola!
Hade nyss prov i spanska. Det gick faktiskt bättre än förväntat och det känns skönt. Just nu sitter jag med två klasskompisar i biblioteket och väntar på att klockan ska bli två. Då väntas en två timmars lång föreläsning. Usch säger jag. Tvekar inte på att jag kommer slummra till ett antal gånger..

Känner mig även väldigt lättad över att jag är klar med alla mina redovisningar i tid för en gångs skull. Annars brukar jag fixa allting i sista minuten, men inte nu inte!

Hm, vad mer finns att säga... Jo just det, på söndag vankas det Junior-SM.. och jag känner väl sådär inför det. Ligger rätt mycket över med vikten, och för första gången på länge nu är jag lite nervös att jag inte kommer klara det. Blir väl att sitta i bastun tills jag svimmar på lördag. Det är dessutom min första tävling sen jag skadade knät så det gör mig ännu mer nervös. Men det ordnar sig nog.

Saknar mina syskon väldigt mycket nu och jag längtar tills jag åker hem nästa gång. Vilket tyvärr blir efter sportlovet någon gång..ett tag kvar, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tur att jag har en så fin pojke som förgyller mina dagar.


puss! / sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0