It's you. It's always been you.

Älskling, hur kan en person vara så betydelsefull för en, som du är för mig? Vid det här laget borde du veta att du är den person som jag värdesätter mest nu och att vara ifrån dig känns alltid lika tungt, även om det bara är för några timmar. Den 10 december 2010 var och är fortfarande en av de bästa dagarna i mitt liv, utan tvekan. För mig är du lycka och du har gjort mitt liv så mycket bättre. Varje dag som jag spenderar med dig är guldvärd och jag skulle inte byta det mot någonting annat i världen. Och det är sanning. För varje dag som går, varje timme, minut & sekund som passerar blir mina känslor för dig bara starkare och starkare och det känns så himla bra. Det finns bara en för mig, och det kommer alltid vara du. Jag älskar sättet som du ser på mig, sättet hur du kramar mig, sättet hur du rör vid mig, sättet hur du försöker få mig glad om jag är sur. Jag älskar varje del av dig. Visst har båda sina brister, men det är sådant som vi får jobba på tillsammans. Jag är din så länge du vill ha mig och jag hoppas det är så länge som det bara går, för utan dig är jag ingenting. Jag finns alltid för dig, tveklöst. Du är min andra halva, den bra halvan av mig. Du får mig alltid på bra humör, och med alla dina fina ord som jag får höra gör att jag känner mig uppskattad. Du är bäst, på alla möjliga sätt. 
Oavsett hur många texter jag skriver om dig kommer du aldrig förstå din betydelse för mig. Från hjärtat till tankar, från tankar till ord. Varje litet ord som skrivs i denna text är skrivet från hjärtat. Och du är så mycket mer än bara en person i mängden,
för kom ihåg; för mig är du allt.

Jag kommer för alltid vara dig evigt tacksam, du visade mig innebörden av ordet kärlek.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV : Visst är dom assuum!

Dom är ifrån kina tyvärr... det må finnas kanske på nätet någonstans men annars har jag ingen aning!



Kram!

2011-04-10 @ 19:48:26
URL: http://idaellinorengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0