att vara stark är inte att aldrig falla, utan att ta sig upp efter varje fall

Klockan är i skrivande stund strax efter kvart i tio och jag har snart druckit ur min andra kopp te. Runt 6 började 10 orsaker att hata dig på tv, så har suttit nerkrypen i soffan med te i högsta hugg och tittat på den. Riktigt bra film faktiskt trots att den är så gammal.

Har dessutom hunnit läsa ut boken som vi fick i uppgift att läsa på svenskan. Jag valde att läsa Norwegian Wood som i början verkade riktigt dålig, men när jag väl hade kommit igång med den så var den svår att slita sig ifrån. Men hur som så har jag läst ut den nu, skönt!

Musik & facebook får nog underhålla mig resten av kvällen. Älskling kommer nog inte hem än på ett tag så får klara mig själv, tumme ner.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0