7th of November

Söndag den 7 november idag. Vilket betyder att det är sista dagen på höstlovet. Riktigt surt säger jag. Är inte så sugen på att åka tillbaka till Lindesberg, men det är ju trots allt skola imorgon plus att det är hög tid att börja träna igen efter en träningsfri vecka med massa onyttigt. hehe

Har hur som helst haft en obeskrivligt bra vecka hos familjen. Helt sjukt vilken underbar familj jag har! Veckan gick dock alldeles för snabbt men så är det väl alltid när det är lov, dagarna bara flyter förbi, tråkigt nog.

Har precis packat ner alla kläder, så nu sitter jag och gör ingenting. Ska väl börja fixa mig lite snart så jag har det gjort. Åker med tåget som går 19.12 ikväll. Buhuu jag hatar att åka tåg, men framför allt hatar jag SJ. Det är alltid nått jävla problem med dom rent ut sagt.. Är det ingen olycka som har hänt så är det antingen något fel på tåget eller så är det förseningar. Big NO NO för SJ.

De sista timmarna blir väl att spenderas med lillebror antar jag, så söt liten unge han är. Vi satt och prata förut om att jag ska åka hem idag, så helt plötsligt säger han:"Sabbe, jag vill inte att du ska åka hem, för jag tänker inte göra de där du vet.." (han menar gråta) ååh, han är ju för söt!

Nu ska jag gå och busa lite med tokungen!




a.m.a.z.i.n.g

/ SABRINA


Kommentarer
Postat av: CJ

Gick igenom gamla kommentarer och halkade in på din blogg. :) Den här versionen av "free fallin'" är ju så fin! Trevlig kväll!

2011-02-07 @ 21:31:16
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0