Jag ska hälsa på min ängel

Bonjour tout le monde!!

Hur mår ni idag? Visst är vädret super? Eller ja här är det i alla fall det!

Idag ska jag och min familj och mina mostrar(med familjer?) en sväng till Minneslunden och sätta lite ljus och blommor för mormor. Känns väldigt fel. För mormor ska ju vara här med oss.. Enligt mig så var det inte mormors tid än. Men så tycker väl alla antar jag. Alla säger: Hon har det bättre nu bla bla bla.. Men vad spelar det för roll? Visst det är väl bra men vi då? Vi kommer sakna henne livet ut nu. Hon har alltid funnits vid våra sidor, vi har alltid kunnat känna trygghet hos henne. Och nu är den tiden förbi. Jag låter väldigt självisk just nu men det är helt ofattbart att en sådan person som henne, en person som alltid har funnits till för oss, en person som fulländar våran släkt har gett sig av. Nu kommer hon alltid vara "pusselbiten som fattas, den bit som gör allting fulländat"och den biten kommer vi aldrig få tillbaka. Saker och ting är förändrade, och det kommer aldrig bli detsamma igen. 


 
Jag älskar & saknar dig mormor. ♥
du är min ängel

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

ja tackar, hihi händer ikväll då ?

2010-07-04 @ 15:04:38
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0