SOMMAR

Nu känner man att sommaren är här!! SKÖNT!! Har legat ute i solen två dagar i rad nu, så himla skönt! De som fattas nu är att skolan ska ta slut. En vecka kvar, sedan är det sommarlov!

Inte långt kvar tills jag ska till Tunisien heller. Love, BIG TIME!!

Men först är det en massa annat som kommer hända. Ska eventuellt på Peace&Love, Jessica kommer till Södertälje, träffa kompisar från tälje, träna med SJK mm. Sommaren kommer bli toppen! och jag längtar mer än någonsin.

Kände för att dela med mig av min glädje! pusssssss


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sola idag ,käka pizza imorn!

2010-06-06 @ 20:31:48
URL: http://karouisellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0