One tree hill ♥

Back in my apartment. Sitter och lyssnar på musik och tittar lite smått på tv. Såg slutet av One Tree Hill. Den serien är verkligen min favorit serie! Spelar verkligen ingen roll om det är gamla eller nya program,alltid lika bra!! Love it! Har önskat mig alla One Tree Hill-boxar i stort sett varje år i present eller julklapp men har aldrig fått en enda konstigt nog för det är verkligen någonting som alltid stått på min önskelista,haha. Får väl börja spara pengar och inhandla dom själv.

Snart blir det träning. Hur kunde man gissa det? Inte så ovanligt eftersom det nästan är allt man gör här. Men jag klagar inte,har valt det själv och jag älskar det!

Imorgon blir det att åka hem till Södertälje. Har tandläkartid på fredag så måste åka hem en dag innan. Hinner med skoldagen och specialidrotten,sen får jag rusa till stationen.



Mums säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0