HJÄRTAT SLÅR ETT SLAG FÖR VAR FÖRLORAD DAG

Idag är det den 22 April. Tre veckor sen mormors bortgång,och en vecka kvar till begravningen. Det är jobbigt. Mina tankar de senaste veckorna har kretsat runt mormor. Det har blivit mycket bloggskrivande om henne men det är skönt att få skriva ut om saker och ting som händer. Sen om inte ni vill läsa är erat val. Mormor stod mig väldigt nära, likaså alla andra i min släkt. Därför har det blivit en väldigt stor grej av del hela.

Hur som helst, idag som jag skrev tidigare är det en vecka kvar till begravningen. Jag fick ett väldigt fint erbjudande/förfrågan av mina mostrar och mamma. De frågade mig om jag ville läsa upp en text från bloggen som jag skrivit om mormor, på begravningen. De sa att om jag inte ville läsa upp det kunde de be prästen göra det, men självklart så vill jag det, även om det är någonting som kommer att vara innerligt jobbigt. Jag vet att jag skulle ångra mig annars. Det är något jag har skrivit, och det har kommit från hjärtat så det skulle kännas fel om någon annan läser det istället för mig. Jag blev väldigt rörd över att de frågade mig om det, men samtidigt glad. Det kommer bli speciellt. Det kommer bli fint. Jag är nervös,men det kommer bli bra. 



Länk till texten jag ska läsa finns Här




Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0