je suis dingue de toi

Fredag idag! Precis vad jag behövde! Ikväll blir det massa mys med talang, ananas & melon och självklart det bästa, min goding! Räknade ut idag att det endast är 13 dagar kvar till skolavslutningen! Hur bra?! Fast kom på att jag inte handlat studentpresent till älskling än, men det ska göras nästa helg.

Har en hemsk träningsvärk i äxlar och rygg. Igår maxade vi fystester i styrka och det resulterade i denna goa träningsvärk. Men det var det värt, eftersom jag höjde mig i nästan allt, hur som helst så sänkte jag mig inte i alla fall, och det är jag glad över!

Nu är det dags att kila till hemköp, men ni får ha en superfredag allihopa!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0