Estonian Open 2011

Så var det helg igen! I onsdags kom vi hem från tävling och tre dagars läger i Estland. Tävlingen för mig gick väl mindre bra men det var bara att fortsätta köra på lägret. Det blev dock en hel del medaljer för Sverige. Riktigt bra kört!

Igår blev det bio med älskling, Amanda och Frederik. Vi såg Black Swan. Helt okej film faktiskt, men den var lite konstig måste jag niog säga. Det tog ett tag innan man förstod allting, haha.
När vi kom hem tittade jag och C på Burlesque. Så bra film!! Dör för Christina Aguileras röst, det är galet hur vacker den är!!

Idag är det lördag och just nu håller vi på och tvättar. Sedan vet jag inte vad som händer, ska nog förbi elevhemmet och hämta lite saker. Sedan blir det även lite plugg & skriva klart mitt CV.


ha en bra dag allihopa!
/sabrina

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0