sommartorka

Känner att bloggen hamnar åt sidan nu när det är sommar. Men känner att det finns saker som är lite viktigare än bloggen just nu. Men så fort skolan börjar igen så ska jag försöka uppdatera lite mera. Just nu sitter jag hemma i Södertälje. Hade en toppenvecka i Småland. På söndag åker jag och älskling hem till Lindesberg igen.

I början av augusti blir det Liseberg med älskling, Amanda och hennes pöjk. Första gången för mig så jag är jättehypad. Längtar grymt mycket!!

Imorgon åker lillasyster till Kroatien på träningsläger. Jag är jätteavis!!! Var där 2008 och det var superkul!! Så är lite ledsen över att jag inte kan åka med denna gång. Allt tack vare mitt jävla knä. Men kul för syrran som får åka.

Nu ska jag vara social med de andra, ha de super!

xoxo/ sabrina


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0