Love is when he gives you a piece of your soul that you never knew was missing

Jag älskar dig! Jag älskar känslan av att ha någon som bara är min. Det känns så underbart. Jag är så himla kär i dig, och jag vill inte leva en enda dag utan dig! Du är mitt liv nu. Mitt hjärta. Jag behöver dig för att må bra. Älskling, du har gjort mig hel. Utan dig skulle mitt liv falla samman.

“What is love? Love is when one person knows all of your secrets... your deepest, darkest, most dreadful secrets of which no one else in the world knows... and yet in the end, that one person does not think any less of you; even if the rest of the world does."

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0