you'll never get to heaven if you're scared of getting high

bonjour era söta saker! vet ni? Nu är det BARA 2 veckor och 6 dagar kvar till min 18-årsdag. Har börjat räkna ner nu och det är ju inte alls långt kvar. Längtar? OM JAG GÖR! Kommer bli förjävla roligt. Eller, ja de hoppas jag i alla fall.

Det nya året firades tillsammans med Amanda, Christoffer, Frédérik och Becka. Det blev en riktigt lyckad kväll, men kanske lite för mycket av det goda för min del. Vi åt mat, körde massa spel, smällde smällare. Underbar kväll helt enkelt. Men man mådde som man förtjänade dagen efter.. men det ordnade vi med pizza! En pizza har nog aldrig smakat så himla gott som den gjorde den dagen. hehe

Vad har hänt denna vecka då? Inte mycket. Christoffer följde med mig hem till Södertälje i söndags. Vi var barnvakt till brors dotter i princip hela tiden då bror jobbade. Massa skridskoåkande, filmtittande och bus med henne blev det. Sen vart det att umgås med bror när han var hemma. I onsdags gick vi och såg Sammys äventyr på bio med Lillebror och Linnea. Och igår åkte han hem. Saknar honom som tusan nu, men får träffa honom på söndag igen för då åker jag tillbaka till Lindesberg igen. :)


bildbomb från nyår.


Frédérik & stoffe


sötnosarna!


jag & C


becka & amanda


dags för smällare


♥ du är för bra


love y'all


/
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0