S for summercravings

Usch, vad jag är trött på snön nu! Det bara öser ner utomhus. Tar det aldrig slut? Det känns som att det är dags för sommaren att komma nu. Har fått cravings! Vill ha de där brunbrända benen, korta shortsen, de transparenta linnena..gaaah, sommaren helt enkelt!

Har bestämt mig nu för att slinga håret ljust till sommaren och denna gång blir det hos frisören, inte hemma som sist. Så att det blir bra denna gång. Kanske till och med färgar det till våren. Man vet aldrig vad jag får för ryck! Är riktigt sugen nu.

Imorgon är det äntligen fredag, igen! Veckorna bara flyter fram. Sista lediga helgen nu, sedan är det massor av tävlingar. Ska kila in till Örebro med Amanda imorgon, ska försöka hitta någon alla hjärtansdag present. Är så himla dålig på att komma på saker, så får se vart det slutar. haha





dags att kila till träningen, puss!

förresten, så är jag nog världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0