Le dimanche

Idag är det söndag. Vilket betyder mysdag & det är exakt det jag har gjort idag. Myst som tusan. Dagen började med att jag vaknade runt tolv, låg och drog mig i sängen ett tag sedan var det bara att gå upp. C drog ut och övningskörde med sin pappa så jag hoppade in i duschen. Sedan begav vi oss ut till hans föräldrar för lite grillande. Tycker alltid att det är lika trevligt att åka ut dit! Sedan begav vi oss tillbaka hit. Christoffer gick till arenan och gymmade och jag tog en sväng till elevhemmet för att hämta lite saker. Efter det kilade jag hem till C igen. Tog mig en varm lång dusch för att få bort all brandlukt.

Nu sitter jag här och lyssnar musik, älskling är och solar med en kompis. När han kommer tillbaka blir det att titta på Minuten och därefter ska vi kanske kolla på Beck som tydligen visas på tv idag. Annars sätter vi väl på någon film. Får se vad som händer. Hur som helst har det varit en riktigt skön söndag idag och jag fruktar just nu morgondagen.. då jag har specialidrott direkt på morgonen och då väntar träning utomhus.. brrr! Kommer nog frysa ihjäl.



så vacker låt & en röst att dö för

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0