Always try your best

Ligger just nu i horisontellt läge i soffan! Livet. Imorgon väntas Inspark med judon för att ta emot de nya eleverna. Har inte den blekaste aning om vad som kommer att hända, det enda vi fått reda på är vad vi ska ha med oss. Hm får vänta och se vad som händer!

Idag hade jag förresten min första lektion i Engelska C. Väldigt intressant tycker jag. Älskar det engelska språket! Drömmer även om att jobba där en vacker dag. Ska bli kul med den kursen tycker jag. Och i december kommer jag förhoppningsvis göra Cambridgeprovet. Can't wait!

Påminner mig själv åter igen om vilken fin pojkvän jag har. Han är så bra, min plutt!
Nu ska jag fixa och trixa lite med en sak. Ha det fint!

/puss s

Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0