shining day

Äntligen är sommaren på väg på riktigt! Solen skiner som tusan ute och det är varmt, hur bra?! Snart är det shorts och linne som gäller. Kan inte göra annat än att älska!

Igår så var det först morgonträning och sedan skola, efter det var jag bara hemma hela dagen med älskling. Mådde dock inte så bra, av personliga själ. Lite jobbigt, eftersom det går ut över andra. Men idag är det mycket bättre, som tur är.

Idag har jag tvättat i princip hela förmiddagen , christoffer är i arenan och jobbar. De håller en vårkonsert där idag. Så han kommer vara där hela dagen, då kan jag passa på att plugga..

Nu är det bara fyra skoldagar kvar till påsklovet, då åker jag och älskling hem till mig i Södertälje. Ska bli skönt att komma hem lite faktiskt. Och har bokat tid för att slinga håret ljust nästa lördag. ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här snygging;

Ditt fina namn;
Kom ihåg mig?

E-postadress; (publiceras ej)

URL/Namnet på din blogg;

Kommentar;

Trackback
RSS 2.0